Pravidlá nahrávania telefonických hovorov

Keď zavoláte na naše oddelenie zákazníckeho servisu, váš hovor môže byť nahrávaný. V tomto článku nájdete všetky informácie o našich pravidlách nahrávania telefonických hovorov.

 

>Prečo nahrávate telefonické hovory?

Telefonické hovory nahrávame za účelom monitorovania a vyhodnocovania kvality. Naším cieľom je zabezpečiť, aby sme svojim zákazníkom poskytli čo najkvalitnejšie služby, kedykoľvek nás kontaktujú, či už telefonicky alebo akýmkoľvek iným spôsobom.

 

>Môžem odmietnuť, aby bol môj hovor nahrávaný?

Áno, na začiatku telefonického hovoru budete požiadaný/-á o schválenie alebo odmietnutie nahrávania. Ak odmietnete, nahrávanie sa zastaví a všetko, čo sa do daného momentu nahralo, bude ihneď zmazané.

 

>Ako dlho uchovávate nahrávané hovory?

Záznamy uchovávame po dobu 21 dní, začínajúc dňom, kedy sa záznam uskutočnil.

 

>V akej krajine uchovávate nahraté hovory?

Nahrávky sa ukladajú do databázy, ktorá sa nachádza v Nemecku.

 

>Aké sú moje práva v súvislosti s týmito nahrávkami?

Máte nasledujúce práva: Právo byť informovaný, právo na prístup, právo na opravu, právo na vymazanie, právo na obmedzenie (spracúvania), právo na prenesenie údajov, právo nebyť predmetom rozhodnutia založeného výlučne na automatizovaných prostriedkoch, právo vzniesť námietku a právo stiahnuť svoj súhlas. Pre viac informácií o tom, čo z týchto práv vyplýva si, prosím, pozrite naše pravidlá nahrávania telefonických hovorov.

 

Chcete si prečítať naše pravidlá nahrávania telefonických hovorov? Kliknite sem.